Alla inlägg under januari 2009

Av matilda - 26 januari 2009 14:03

Jag har ännu ett bevis på att moderaterna är ett steg mot ett odemokratiskt samhälle där man ignorerar lidande och sociala problem.

De lägger ner migränkliniken i Göteborg. Tack så mycket era kukar! Nästa gång jag får migränanfall ska jag spy galla på er 25 gånger för att visa min tacksamhet inför detta.


Jag önskar att ni och era käraste får migän, eller något annat hemskt så att ni kan få lite medlidande. Det skadar aldrig!


PUSS.


Av matilda - 15 januari 2009 17:58

Jag gick hem och grät igår. Som tur var ringde mina föräldrar, och erik. Jag berättade om hur jag kände och så erbjöd sig erik att komma dit och hämta mig. Sen åkte vi och hälsade på mormor vilket var jättemysigt.


Han är min lilla superduperhjälte.

Av matilda - 14 januari 2009 19:01

Jag tänkte bara klaga lite.


Speciellt på att jag verkligen inte är peppad på att ställa ut mina fula installationer imorn och på att jag är för trött för att förbättra dem. Jag vill inte vara med. Mest av allt vill jag hem och inte känna några krav som bara väcker en massa ångest och skit. Jag sitter och önskar mig själv influensan så att jag får en anledning till allt detta. Migrän är inte tillräkligt, för det har gått över dagen efteråt och hjärtesorg eller allmän deppighet är inga tillräkligt bra anledningar.


Vill bara härifrån idag, imorgon med. Helst nu.


Vi har i denna veckan arbetat med installationer som vi ska ställa ut imorn. Vi skulle helst hinna med tre. Jag har bara gjort klart en och en annan som jag inte vill visa för någon. Den ser brutalt lågstadieklass ut. Vi har fått utgå ifrån en deprimerande text som bara påminnt mig om att morfar är död och aldrig kommer tillbaks igen och en knepig dikt. Har dessutom fått migrän idag, igen.


Vill typ gå hem och gråta.

Av matilda - 10 januari 2009 11:48

Min man ska spela gitarr på bojkotta israeldemonstrationen idag.

Jag är så stolt att jag spricker!


Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards