Alla inlägg under mars 2009

Av matilda - 25 mars 2009 19:07

Jag får hjärnblödning på bilddagboken. Helveteshemsida!!! Jag måste få tag i bilder som jag förknippar med vår, och därför vill jag åt gamla bilder från tidigare vårar men eftersom att hemsidan suger apröv går itne detta. JAG HATAR DET!


En annan sak som jag hatar är när människor i huset börjar komunicera via lappskrivande. Mycket moget att inte fråga personer öga mot öga och istället skriva arga lappar på varandra. Ungefär lika moget som att avreagera sig på en fjantblogg, men vafan det var itne jag som började!!! Dessutom har jag köpt mig ett block som jag ska skriva i istället för sånt här.


Nu ska jag gå och göra något bra. Jag ska hem till Amandah och Ida och göra wofflor och ha det trevlig.


KÜSS

Av matilda - 17 mars 2009 16:38

Nu har snön smält såpass att man kan se en skymt utav det gröna gräset. Sen så är det plusgrader och det är inte ens kall att ha på sig kjol och strumpebyxor.


Idag har vi haft morgonteckning hela dagen. Tom på eftermiddagen. Det har varit skoj, men man blir ändå mör.


Nu blir jag mest helvetesirriterad på bilddagboken. En hemsida som suger rövhårt eftersom att den är helvetes seg.


Hejdå.

Av matilda - 10 mars 2009 09:41

Vad ska jag göra utav all denna tid?

En kollektion om tidsfördriv? Men det blir säkert aldrig av. Blev dock lite sugen när jag såg Amandahs finfina kläder.

Har inga tyger, eller jo. Några stycken, men itne tillräkligt mycket. Får väll ta mig till borås någon dag och inhandla eller så kan jag åka och hälsa på mormor.


Btw så ska Erik och Simon flytta ihop. De ska hyra en lägenhet i Haga under april och maj. Jag är inte sjuk av avund (NOT!). Därför tänkte jag våldgästa dom när jag har påsklov. Om jag får. Förutom att den ligger i haga är lägenheten redan möblerad, och stor. Simon säger att man bara behöver ta med sig micro. I like.


küss.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards