Direktlänk till inlägg 1 april 2009

INGET ATT GRÅTA ÖVER

Av matilda - 1 april 2009 19:20

Nej nu har jag varit lite väl negativ! Solen skiner och det är april. Vi har suttit ute på bryggan och mysat en stund och till råga på allt så är det faktiskt pub ikväll! Jag är sugen på cider. Alltså såndär god cider som bara inehåller 2 procent alcohol. En sån ska jag nog köpa mig sen.


 nu blir det att arbeta på teckningen jag gör inför nästa nummer av rebell och att vara GLAD!


PS. Det deprimerande inlägget jag skrev tidigare kan ju ha berott på att jag hade migrän. Men nu får jag vara glad över att den har gått över, tack vara Scrubs.


PUSS!

 
 
Sandra

Sandra

14 april 2009 17:06

Haha jo, fast min är mer blå, och märket sitter nere vid höften :) Tack så hemskt mycket :) Röda korset i helgen då? Lördag?

http://unoconcet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda - 11 juli 2009 14:29

Nu har vår kära ugn pajat mina muffins som var tillägnade Malin för att hon fyller år idag. Tack vare att den sega ugnsjäveln inte blev varm förän två timmar efter att jag ställde den är nu hennes muffins torra, och jätteäckliga! Torra muffins kan ma...

Av matilda - 30 juni 2009 09:45

Nu har han gjort det IGEN! Jan Björklund har ännu en gång lagt fram ett osympatiskt förslag som ska "rädda" oss ungdomar ifrån arbetslöshet. "Hellre låg lön än socialbidrag" säger han. I den fina artikeln ifån Di.se säger han också att det komemr beh...

Av matilda - 4 juni 2009 17:41

Det är konstigt hur fort ett år kan gå. Exakt idag för ett år sedan sprang jag ut ur hulebäcksgymnasiet, idag har jag kutat ifrån stenebyskolan. Ett år i Dals Långed är avklarat och jag nöjer mig med det.   Nu är jag tillbaks i mölndal. Det är som d...

Av matilda - 31 maj 2009 21:21

Bara fyra dagar kvar. 56 vakna timmar. Då är det slut på detta skolår och då drar jag här ifrån. Kommer inte sakna pendlandet, speciellt inte de illaluktande bussarna, att åka ifrån Erik varenda söndag. Det ska bli skönt att inte behöva vakna av att ...

Buh

Av matilda - 21 maj 2009 20:14

Nej nu vet jag inte om jag har migrän eller om jag är sjuk på något sätt. Mitt huvud leker med mig och det är en ond lek. Jävligt ond lek. Har tagit huvudvärkstablett som inte hjälpte, men när jag åt två portioner med fil och müssli gick det över. Ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards