Alla inlägg under april 2009

Av matilda - 27 april 2009 20:32

Även om jag bara har åtta spänn att leva på fram till på torsdag känns det ändå ok. Förhoppningsvis har jag råd att köpa mjölk för detta eftersom resten av det jag har kvar gick ut för några dagar sån. Men som sagt känns det ändå ok eftersom att jag snart får pengar och att det blir långhelg i helgen. Plus att jag såg Bob Hund på tåget igår kväll. De bara gick fram och tillbaka mellan vagnarna. Jag gillar när kändisar åker kollektivt istället för att flyga. Då blir dom lite mer mänskliga.


För övrigt har jag ätit jättemycket vitlök idag. Bara för att jag kan. Och för att vitlökarna inte är mögliga längre. Välkommen tillbaks vitlöken!


Nu ska jag gå och andas på någon!

PUSS!


Av matilda - 22 april 2009 13:39

Hur mycket jag än har snålat har mitt mobilsaldo sjunkit med 80:- ifrån igårkväll. Nu har jag 1:- kvar. Jag förstår verkligen ingenting med tanke på att jag bara pratade med Erik i knappt två minuter och att jag inte har ringt några samtal av misstag. Isånna fall hade jag gjort det i sömnen, men enligt mobilen har ajg inte gjort det.


Vill åka hem och gråta.

Av matilda - 15 april 2009 18:24

Nu har jag blivit sådär pank igen. Precis som förra månaden och allt beror på hur mycket jag spenderar på småsaker och för att jag la undan 500:- till krisiga situationer i sommar. Jag får cirka 2600 i månaden och nu har jag bara 400 spänn på saldot som jag ska klara mig på i två veckor. Gött och bra jobbat slösamaja! No more fun, bara havregrynsgröt.


Puss.

Av matilda - 1 april 2009 19:20

Nej nu har jag varit lite väl negativ! Solen skiner och det är april. Vi har suttit ute på bryggan och mysat en stund och till råga på allt så är det faktiskt pub ikväll! Jag är sugen på cider. Alltså såndär god cider som bara inehåller 2 procent alcohol. En sån ska jag nog köpa mig sen.


 nu blir det att arbeta på teckningen jag gör inför nästa nummer av rebell och att vara GLAD!


PS. Det deprimerande inlägget jag skrev tidigare kan ju ha berott på att jag hade migrän. Men nu får jag vara glad över att den har gått över, tack vara Scrubs.


PUSS!

Av matilda - 1 april 2009 12:42

Jag vill bara hem men inte hem till någonting. Erik är bortrest i helgen ochj ag får inte träffa honom förän om två veckor. Funderar på att åka och hälsa på mormor mitt i veckan nästa vecka, om jag inte skulle få besök. Just nu känns det mesta lite meningslöst men så är det ibland. Har migrän och tråkigt. Vill hem.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards