Alla inlägg den 13 juli 2008

Av matilda - 13 juli 2008 17:46

Maten blev helt ok igår, även om det åskade,och även om jag tvivlade på att jag kunde göra linssoppa, men det visade ju sig att det gick helt ok. Till efterrätt gjorde erik glas, vilket är sjukt mycket mer värdare än att gå och köpa. Väldans mycket godare! och enkelt!


Vi kollade även på en något deprimerande film om en familj, vars dotter börjat umgås med en knarkare. Jag rekomenderar den, men kolla gärna på en upplyfftande film efter den. Typ the wedding singer, som också gick på tv. Inte lika bra dock.


För övrigt drömde jag ännu en liten nervös dröm inför steneby. Det var upprop och grejjer och jag träffade en massa jag kände, både folk som jag vet ska börja där utöver mig själv (vilket egentligen bara är en) och folk jag inte visste skulle gå där, typ folk från ESKD. Men jaja. Drömde såklart att jag gjorde bort mig sketamycket.


Imorn ska jag förhoppningsvis kolla på glasögon, eftersom jag måste ha nya. Efter det drar jag iväg till sommarstugan som jag ska måla om. Jag förväntar mig också lite sol och bad. 


Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Hade inget mer interesant i hjärnan, eller på hjärtat, så nu får jag väll lägga av innan det blir för tråkigt.


hejdå i det blå. 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards