Alla inlägg den 5 november 2008

Av matilda - 5 november 2008 20:19

Det är snart helg igen. I alla fall i övermorgon. Vet inte om jag åker på torsdag eller på fredag. Ska nog tvinga mig själv att stanna till på fredag. Måste tova, och göra min trendanalys.


Vet inte vad som händer i helgen. Någon som vill hitta på nåt? Hallå? Hoo-hoo!


Btw är jag jättetrött. Har haft migrän idag, och haft kroki hela dagen- och veckan! Det hjälper inte direkt när jag vart tvungen att sitta på dampen (JAh! den heter så!) fram till tio på kvällarna för att arbeta på portfolion så att Basil ska tycka om mig! MEN NÄÄÄÄÄÄJ!!!!!!!!!! han glömde visst av oss idag. :/


Jag kan i och för sig förstå att basil kan vara lite snurrig. Han far och flänger så mycket. Är på något sätt överallt på samma gång. Det påminner på många sätt om självaste Gud. Han är ju professor på royal college of art och Alexander McQueen är ett av hans avkommor. Francis Bacon var ahns mentor. Och förra veckan var han i Toronto för att hjälpa till med en workshop för GUCCI!!! -och Karl Legerfeldt. För att inte nämna att han några gånger om året åker till stenebyskolan i dalsland för att ha en portfoliokurs med lilla oss.

HVAD GÖR MANNEN HÄR?

- och vad gör jag här?


nej. Jag ska fanimej ta och sova tidigt ikväll. Kommer ändå inte göra något vettigt utav det som återstår av denna lilla dag. Lika bra att hasa sig hemmåt och dö framför tvn.


kram och godnatt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards